8 Nisan 2014 Salı

Cilt Kuruluğuna Bağlı Egzama Çatlakları

Hafta sonu Derin'i duşa sokarken gördüğüm manzarayı asla unutamayacağım. Göbeğinde hamilelik döneminde bayanlarda olan çatlakların aynısından vardı. O an o kadar şaşırdım ve üzüldüm ki. Acaba neden diye düşünmeye başladım. Evet çocuğum zaten doğumdan itibaren atopik ciltliydi. Fakat kuruluktan bir çocuk bu hale gelebilir mi diye düşünüyordum bir yandan. Derin'i görenler bilir göbeği ile meşhur bir çocuktur. Oldukça büyük ve gergin bir göbeği var :) Aklıma acaba göbeği daha da büyüdü ve ondan mı çatladı diye şüphe düşmedi desem yalan olur.  Tabi ki hemen bir dermatolog randevusu aldık ve gittik.



Bu gördüğünüz çatlaklar cilt kuruluğuna bağlı egzama sebebi ile oluşmuş


Çözümü ise çatlaklar geçene kadar kortizonlu krem sonrasında ise bu yıkama yağı ve krem

Şu anda ilaçları kullanmamızın 3.günü ve çatlaklar neredeyse yok oldu diyebilirim.

3 yorum:

  1. Kortizonlıu krem kullanmamanı öneririm ben sana canım geçmiş olsun ama doğal yollarla da çözülür hiç dert etme

    YanıtlaSil
  2. Bu duruma. Benzer bende kuruluk yaşıyorum lûtven kem kortizonlu kıremin hem yikanma yağının hem de sizin bahsettiğiniz doğal yolu yazarmısınız bir kez daha rıca ediyorum .Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kortizonlu krem prednol, yıkama yağı topylaude, nemlendiricisi xeralaude 6. Çok geçmiş olsun

      Sil