20 Temmuz 2013 Cumartesi

Mothercare Ürünleri ile Aktivite Tavsiyesi

Geçenlerde Bağdat caddesinde dolaşırken mothercare mağazasına girelim dedik. Aslında girmek istemiyordum çünkü oraya ne zaman girsem mutlaka para harcamak zorunda kalıyorum. Birinci katında gerçekten mükemmel oyuncaklar var. Her gittiğimizde Derin daha büyümüş olduğu için daha önce dikkatimizi çekmeyen oyuncaklar gözümüze çarpmaya başlıyor:) Bu aralar boyama, çizim ve hamur en büyük zevkimiz. Kasanın hemen karşısında duran bu ürünleri aldık ve inanılmaz memnun kaldık. Derin çok sevdi.(Çaktırmayın Derin'den çok ben bayıldım ;))

                                           Bu ürün aynı parmak boyası gibi su bazlı bir boya (4.99tl)
                        Bunlarda bittiği zamanyeniden doldurabilir uçları fırça şeklinde olan kalemler 5 rengi (11,99tl)

Yukarıdaki kalemlere bayıldım hem tasarımına hem de yeniden doldurabilir olmalarına. Yukarıdaki su bazlı boyalardan renk renk alıp bittikçe içerisine dolduruyorsunuz.
                                                           Bu da sanat eserimiz :)
Bu arada Tchibo'dan aldığım aktivite matından da çok memnun kaldım. Üzerinde boyama, kesme, hamurla oynama gibi bütün aktiviteleri rahatça yapıyoruz. En güzeli de temizliğinin çok kolay olması.

3 yorum:

  1. Bunlar harikaymış banyo öncesi yaptırsaydık iyiydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet biz sabahtan heryeri boyadık haftaya önce boya sonra şişme havuz :)

      Sil
  2. Evde defalarca parmak boyası yaptıktan sonra fikrim bu işi anaokula bırakmak :) Bizimki öyle mat falan takmıyor en son saçlarıı kırmızı yapmaya karar verdi mesela kendisininkini de siyah :) Baba gelene kadar evde o şekilde dolaştığımızı söylememe gerek var mı :)

    YanıtlaSil