2 Aralık 2013 Pazartesi

Renkli Sofralar

Sofra güzel olunca yemekler daha da bir lezzetli, o masada edilen sohbetler daha keyifli oluyor. O yüzden gelen misafirlerimize biraz özen göstererek güzel sofralar hazırlayabiliriz. Ben sofraların renkli olmasını seviyorum. O yüzden geçenlerde son anda davet ettiğim komşularıma gri, mor ve mavi renklerinin uyumlarını kullanarak ufak çaplı bir sofra hazırladım.



Peçete, peçetelik, masa örtüsü ve bardaklar Zara Home
 


Tabaklar Paşabahçe, çatal bıçaklar Hisar, şamdanlar Tchibo
 
Peçetelikleri becerikli bayanlar boncuklarla kendi zevklerine göre evde de yapabilirler. Ben en kısa zamanda deneyeceğim. El emeği olan her şey çok daha güzel oluyor.


5 yorum:

  1. ben de renkli sofraları sevenlerdenim, çok şık çok zarif bir sofra olmuş:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) sunum bambaşka bir olay zevk alıyorum bunlardan

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  2. Masa çok şık
    Renklerin uyumu mükemmel
    Ellerinize sağlık
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sizden bunları duymak harika:)

      Sil