5 Aralık 2013 Perşembe

Banyolarımızda Ufak Detaylar

Eskiden nasılsa zevkime uygun bir şey bulamam diye Linens' in önünden geçer içeri girmezdim. Fakat geçen hafta Zorlu'ya girdiğimizde arkadaşım girmek istedi. Girdiğim zaman neden daha önce uğramadığım için pişman oldum açıkçası. Üstelik gittiğimizde şansımıza etiketin üzerinden %30 indirim vardı. Bende banyomun dekorasyonunu sevmediğim için ve şu anda tadilat işine girişemeyeceğim için en azından aksesuarlarla değişiklik yapmak istiyordum.


Üzerlerinde dantelli kurdeleleri olan renkli ve kokulu mumlardan 3 tane aldım
 

 
 
Bir de doğru düzgün misafir havluluğum yoktu dantel sepet ve renkli havlular aldım
 
 
 Bir de gitmişken renklerine vurulduğum ufak, boy boy lokumlukları çok beğendim ve dekorasyon için kullanabilirim diye düşünüp üç boyundan aldım. Bunları da salonda kullandım fena da durmadı :)
 

 
 
Zorlu'ya gittiğinizde oraya bakmanızı örenirim çünkü oradaki Linens özel ürünlerin olduğu bir mağazaymış. Üstelik fiyatları da oldukça makul. Mumlar 13.5 tl, havluluk dantel sepet yanlış hatırlamıyorsam 16 tl, küçük havlular 9 tl, lokumluklar da 32 tl idi. Birde tabi ki bu fiyatların üzerinden %30 indirimi vardı.

4 yorum:

  1. yaaaaaaa çok güzelmişşşşşşş dantel sepete de lokumluklara da bayıldım :)))) Haftasonu Zorlu'ya mı gitsem ne yapsammmm :)))) güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Evet ufak tefek ama insana zevk veren detaylar :)

      Sil
  3. Özellikle dantel havluluğa bayıldım.Güle güle kullanın:))

    YanıtlaSil